v.3

Den här veckan har vi haft ett samtal med Frida. På mötet kom vi fram till att vi skulle försöka få tag på den norska lagboken samt maila den norska tingsrätten och kolla om vi kunde få protokollet från rättegången(den slutgiltiga domen).
 
Idag, torsdag, har vi fått svar från den norska tingsrätten där vi fick en pdf-fil med protokollet från rättegången. Vi har börjat med resultatet och hoppas kunna vara ännu mer effektiva nästa vecka. Det är lite frågetecken kring själva domen och paragraferna som vi hoppas du kan hjälpa oss med. 

Kommentarer
Frida Nordenstam säger:

Ja det låter bra!

Spännande att ni fått tag i protokollet, ni får gärna skicka det till mig och era frågor som ni har så kan jag maila er svar eller så kan vi boka ett möte då vi går igenom det tillsammans, bra om jag får det skickat till mig så att jag hinner titta på det innan vi ses =)

2014-01-16 | 13:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback