v.37

Denna vecka har vi analyserat våra obsevationsschema och dragit slutsatser utifrån våra observationer. Vi kom fram till att Blåsboskolan är en idealskola eftersom vi inte fann några problem. Vi har redovisat våra resultat inför klassen och berättat varför vi tycker det är en sån bra skola. Vi har också redovisat våra svar angående frågorna om arbetsmiljö och diskriminering. Jag tycker att redovisningen gick bra, vi gjorde en fin powerpoint och försökte ha ögonkontakt med publiken. 
 
Jag har lärt mig mer om arbetsmiljölagen genom att lyssna uppmärksamt på de andra gruppernas redovisningar. 
 
Jag visste redan vad diskrimineringslagen innebar. 
 
Det har varit svårt att göra allt på så kort tid, t.ex. att lära sig redovisningen och känna sig säker. Men det har ändå gått okej. 
 
Till nästa gång ska jag jobba effektivare! 
 
 

Kommentarer
Frida Nordenstam säger:

Ni gjorde ett mycket bra jobba kring observationerna, med en bra avslutning i och med den underhållande och intressanta redovisningen, bra jobbat!

2013-09-13 | 14:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback